Jak nakupovat
Postup objednávky 🛒
- Vstup do obchodu
Začněte vstupem do našeho obchodu pomocí tlačítka "PRODUKTY", které naleznete nahoře v menu. - Výběr zboží
V obchodě máte možnost výběru kategorie, která je Vám nejbližší. Díky tomu se vytřídí jen produkty, o které máte zájem. Vyhledávat produkty, které nabízíme, můžete také pomocí vyhledávacího nástroje umístěného v pravé horní části webu pod ikonkou lupy. - Vložení vybraného zboží do košíku
Pokud jste našli produkt, který se Vám líbí a podrobně jste si jej prohlédli, klikněte na tlačítko "Vložit do košíku". V této chvíli ještě není objednávka závazná, objednávku můžete kdykoliv zrušit. Chcete-li koupit další zboží, opět hledejte, vybírejte a když budete mít zájem, klikejte na tlačítko "Vložit do košíku" u vybraného zboží. - Objednání zboží
Máte-li již výběr ukončen a přejete si zboží objednat, stiskněte tlačítko nákupního košíku umístěné v pravé horní části webu, zkontrolujte položky umístěné v košíku a stiskněte tlačítko "pokračovat". Následuje výběr způsobu platby a doručení. Ve chvíli, kdy máte hotovo, stiskněte opět tlačítko pokračovat a vyplňte osobní a fakturační údaje. Po tomto kroku již stačí jen objednávku potvrdit stiskem tlačítka "Objednat s povinností platby".
Problémy s objednávkou 🤷
Reklamace zboží
Máte problém s produktem, který jste nezavinily vlastní chybou?
Na adresu info@creativepets.cz nám pošlete email s následujícím:
- Vyplněný reklamační formulář, který naleznete zde.
- Fotografie reklamovaného zboží.
- Stručný popis problému se zbožím.
Problém s přijatým balíkem
Nebyla Vaše objednávka vyřízená správně? Dorazilo Vám zboží poškozené nebo zboží v balíku zcela chybí?
Na adresu info@creativepets.cz nám obratem (do druhého dne od převzetí zásilky) pošlete email s následujícím:
- Fotografie kompletního obsahu balení.
- Stručný popis, jaký problém s převzatým zbožím byl.
Vrácení zboží do 14 dní
Zboží je v pořádku, ale nevyhovuje Vám? V tom případě můžete zboží bez udání důvodu vrátit do 14 dní.
Na adresu info@creativepets.cz nám pošlete email s následujícím:
- Vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
- Zboží pro navrácení musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu.
Uživatelský účet 💻
Jak se zaregistrovat?
V pravém horním rohu webu klikněte na ikonu přihlášení a vyberte možnost "Nová registrace". Následuje vyplnění Vašich přihlašovacích údajů. Poté registraci stačí už jen potvrdit stisknutím tlačítka "Registrace".
Proč je registrace zaváděna?
Registrace šetří váš čas. Při každém dalším vašem nákupu postačí, abyste se pomocí přihlašovacího jména a hesla přihlásili, žádné další údaje už nemusíte opakovaně zadávat.
Přihlášení:
Přihlášení znamená přihlášení se do systému pomocí přihlašovacího jména a hesla. Přihlašovací formulář naleznete v pravé horní části webu pod ikonou přihlášení.
Změna registračních údajů
Po přihlášení do systému jsou v registračním formuláři vaše údaje vyplněné tak, jak byly zadány při vaší první registraci. Všechny údaje je však možné změnit. Stačí po přihlášení do systému kliknout na text "Moje osobní údaje" v levé části webu a údaje můžete libovolně editovat. Na závěr klikněte na tlačítko "Uložit" pro uložení aktuálních změn.
Odhlášení
Odhlášení ze stránek provedete uzavřením prohlížeče, ve kterém se na naše stránky díváte, nebo kliknutím na text "Odhlásit se" v zákaznickém centru.
Co dělat, když zapomenete své přihlašovací údaje?
Jestliže zapomenete své heslo, klikněte na ikonku "zaslat heslo". Po kliknutí se vám zobrazí "Žádost o zaslání zapomenutého hesla" po zadání e-mailu, který byl uveden při registraci.